Trei posturi yoga extrem de eficiente pentru arderea grăsimii de pe burtă

0

Vrei să slăbești și să scapi aripioarele ”iubirii”? Contrar aparențelor date de numele lor drăguțe, nu prea este nimic de iubit la aceste aripiaore. Ele nu sunt nimic mai mult decât ceva ce te face să nu te simți și să nu arăți prea în formă. Grăsimea care se acumulează în jurul taliei este cel mai periculos tip de grăsime. Acest tip de grăsime se numește viscerală și este stocată în cavitatea abdominală. Excesul de grăsime de pe burtă este legat de probleme serioase de sănătate, de la probleme metabolice la boli cardio-vasculare și diabet de tip 2. Studiile sugerează că grăsimea depe abdomen poate cauza cancer la sân și boala vezicii biliare la femei. Haide să fim serioși – să scăpăm de această grăsime poate fi o încercare. Acestea fiind spuse, poți scăpa de niște centimetri din talie și să scapi de greutate având planul corect. Este un fapt bine cunoscut că o dietă bună merge mână în mână cu exercițiile fizice atunci când vrei să slăbești și să te menții în formă. Iar dacă ai ceva centimetri în plus în talie, întindrile sunt o modalitate minunată ce este bine să fie incluse în rutina zilnică. Iată trei posturi simple de Yoga pe care le poți face oricând și oriunde pentru a scăpa de grăsimea depe burtă.

Postura cămilei (Ushtrasana)

(Postua cămilei/Imagine: Thinkstock)

Postura cămilei este o întindere de tip yoga, pe spate, care întinde toată partea frontală a corpului. Această postură reduce în mod eficient grăsimea depe stomac, șolduri, brațe și coapse. Aceasta este o postură grozavă pentru a menține corpul în formă. În afara flexibilizării corpului și întăririi mușchilor, postura cămilei îmbunătățește și digestia.

Postura cobrei (Bhujangasana)

(Postura cobrei/Imagine: Thinkstock)

Această asana yoga îți vaîntinde foarte bine abdomenul și va reduce încăpățânata grăsime de pe el. Mai mult decât atât, ajută la întărirea părții superioare a corpului, flexibilizând și întărind șira spinării. Postura conbrei este una idntre cele mai recomandate posturi de yoga pentru durerile post-partum.

Postura de eliberare de gaze (Pavanamuktasana)

(Postura de eliberare de gaze/Imagine: Thinkstock)

După cum sugerează și numele, această postură de yoga ajută la eliberarea de gaze, care sunt blocate în intestine, în timp ce îți tonifică întregul spate și coloana vertebrală. Pavanamuktasana crează spațiu pentru aer proaspăt în corp pntru a maximiza folosirea resurselor coporale. Practicarea acestei posturi în mod regulat îți îmbunătățește digestia și previne problemele legate de gaze. Această asană, ce implică aducerea genunchilor în așa fel încât să pună presiune pe stomac, este unul dintre cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii de pe abdomen – susține asana 60 – 90 de secunde și repetă apoi de câteva ori. Toate posturile de mai sus pot ajuta la slăbit. De fapt, întinderea este o parte vitală a oricărui regim și exerciții. Chiar este recomandat să îți începi exercițiile fizice cu un set de întinderi. Acestea îți vor încălzi corpul, vor crește fluxul sangvin către mușchi și îți vor pregăti corpul pentru exerciții, care în schimb, pot preveni sau reduce riscul de accidentări în timpul exercițiilor.

sursa: http://www.timesnownews.com/health/article/weight-loss-three-super-effective-yoga-stretches-to-burn-belly-fat-fast/226464Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Ascuns

Esențele adevărate stau ascunse sub aparența lucuruilor. Întotdeauna, acel mic element ascuns, se dovedește a fi mult mai important decât...

Închide