Parenting mindful

0

Meseria de părinte poate fi una dintre cele mai recompensante experiențe. Observându-ți copiii cum cresc și făcând tot ceea ce poți pentru generic name of cialis ei poate fi profund satisfăcător. Însă creșterea copiilor nu este în mod cert ușor. Poți viagra after tooth extraction fi nervos în legătură cu propriile așteptări și te poți regăsi mereu îngrijorat. Poți fi confuzat de plaja largă de recomandări pentru modul în care să îți crești copiii. Ocupația constantă de a te ocupa de școală, mese, comportament impropriu dar și restul ocupațiilor poate fi copleșitor. Stresul este o componentă de așteptat în viața de familie, cel puțin din când în când. Repede descoperi că ai nevoie să oferi iubire, însă și mult mai mult is cialis better than viagra or levitra decât atât. Ai nevoie să îți îmbunătățești calitățile de a face față stresului în așa fel încât să te simți ceva mai mult în controlul lor decât să fii purtat de valul încercărilor prin care treci. Conceptul de ”parenting mindful” te poate ajuta enorm. Acesta îănseană să îți pese și de tine dar și de copiii tăi: a-ți lua timp să te hrănești și tu cu viagracanadianpharmacy-norx meditații mindfulness atunci când poți, în așa fel încât să ai și tu puțin timp în liniște în fiecare zi și să îți dezvolți niște așteptări realiste mai degrabă decât să ai cereri stringente de la tine mereu. În cele ce urmează veți găsi câteva indicii pentru a avea grijă de voi înșivă.

  • Găsește-ți timp în fiecare săptămână să faci o activitate de care te bucuri într-un mod conștient (mindful)

  • Organizează-ți timpul. Găsește-ți timp pentru tine însuți, pentru partenerul tău și pentru prieteni. Și adu-ți aminte să spui ”nu” oamenilor care vor să îți răpească din timpul personal.

  • Practică o activitate fizică conștient (mindful), precum înotul, alergatul, plimbatul sau chiar muncă în casă, cel puțin de câteva ori pe săptămână. Treci prin acestea cu conștiența vie în loc să te grăbești.

  • Mănâncă pe cât posibil de sănătos, conștient. Cu alte cuvinte, oferă meselor tale întreaga atenție și recunoștință și apoi observă când mănânci ca să îți înăbuși emoțiile mai degrabă decât să îți satisfaci http://canadiandrugs-medsnorx.com/ foamea. Însă adu-ți aminte să fii echilibrat și să nu îți face procese de conștiință atunci când mănânci pentru a-ți evita emoțiile dificile. Nu este nimic greșit în a-ți oferă o mică ”tratație” din când în când.

  • Oferă-ți puțin timp zilnic pentru reflecție în liniște, meditație și odihnă. Chiar câteva minute sunt un timp extrem de valoros.

Parentingul mindful înseamnă de asemenea să îți dezvolți o relație cu partenerul dacă ai unul, dar și cu copiii.

sursa: http://www.dummies.com/how-to/content/mindful-parenting-an-art-of-living.html

Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Un exercițiu de mindfulness de trei minute

Exercițiile de mindfulness și meditația îți antrenează creierul să fie concentrat și calm. Având o concentrare mai bună ești mai...

Închide