Bate insomnia cu ceaiul de banane

0

”Am invidiat întotdeauna oamenii care adorm ușor. Creierele lor trebuie că sunt mai curate, pardoseala craniului bine măturată, toți micii monștri închiși într-un portbagaj la capătul patului”.
― David Benioff, City of Thieves

Câteodată avem cu toții niște nopți agitate în care ne tot întoarcem de pe o parte pe alte, în care număratul oilor nu prea pare să ne ajute, sau chiar nopți în care avem doar câteva ore de somn iar noi stăm și ne uităm în gol la tavan. Cu toții știm că lipsa unui somn sănătos ne poate afecta, făcând ziua care urmează o bătălie cu nivelurile joase de energie și abilități motorii lente, ca să menționez doar câteva. Oamenii de știință au demonstrat că lipsa somnului este legată de probleme precum diabetul sau obezitatea.

Există câteva alternative care ajută în cazul insomniei, dar atunci când începi să iei în considerare efectele secundare ale medicamentelor pentru așa ceva, nu poți să nu te gândești că privitul la tavan nu este chiar așa de rău până la urmă. Insomnia poate fi cauzată de mai mulți factori precum o dietă nesănătoasă, deficiențe de minerale, anxietate și sters, traume emoționale și stilul de viață. Există mai multe moduri naturale de a depăși această condiție printre care petrecerea unui timp cât mai îndelungat în natură și mai puțin la calculator sau pe mobil. Studiile au arătat că atunci când te uiți la un ecran înainte de culcare, fie că acesta emite lumină albastră sau nu, te menține maim ult timp treaz. Semnalele luminoase puternice transmit creierului mesajul de a sta treaz și alert, iar atunci când te uiți la ecranul telefonului, primește din plin o doză de așa ceva. Dacă este posibil, cel mai bine este să nu privești ecranul telefonului cu cel puțin o oră înainte de culcare.

Dacă ești adeptul abordărilor holistice, atunci nu există efecte secundare. Continuă să citești, pentru că este foarte posibil să ai deja în bucătărie ingredientele necesare.

O banană organică te poate ajuta să îți iei rămas bun de la nopțile pierdute imediat. Acum, poate te întrebi cum poate banana să îți vindece insomnia? Răspunsul nu stă neapărat în babană ci în mineralele pe care aceasta le conține. Este demonstrat că magneziul ajută la prevenirea dereglărilor de somn. Bananele sunt pline nu numai de magneziu dar și de potasiu. Ambele minerale sunt cunoscute pentru munca lor sinergică sub formă de relaxant muscular. Pentru această rețetă ai nevoie de banane 100% organice, cele non-organice sunt pline de pesticide periculoase și pentru că ai nevoie să mănânci și coaja fiartă, ea trebuie să fie fără chimicale. Acest ceai se consumă chiar înainte de a merge la culcare și nu durează decât 10 minunte pentru a fi preparat.

Ia-ți un moment înainte de a bea ceaiul pentru a-ți seta intenția de a fi deschis către abilitățile sale hrănitoare și calmante. În acest fel te va ajuta și mai mult să ai o noapte de somn liniștit și te vei trezi reîmprospătat și energizat.

Ingrediente:
O babană organică
O cană mică de apă
Un vârf de scorțișoară (opțional)

Metoda:
Taie capetele bananei și așeaz-o într-un vas cu apă care fierbe, dar nu decoji banana. Fierbe 10 minute. Folosind o strecurătoare, toarnă ceaiul într-ocană. Adaugă scorțișoară pentru gust dacă vrei. Este cel mai bine să consumi ceaiul cu cel puțin o oră înainte de culcare. De asemenea este recomandat să consumi și banana cu tot cu coajă, pentru că aceasta va întări efectele ceaiului și poate fi și un desert delicios dacă adaugi puțină miere și migdale.

sursa: https://www.the-open-mind.com/beat-insomnia-by-drinking-banana-tea/Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Este materia neagră compusă majoritar din Găurile negre primordiale?

Astronomii care studiază mișcarea galaxiilor și caracteristicile fundalului cosmic de radiații de microunde au realizat în ultimul secol că majoritatea...

Închide