Trezirea spirituală îți poate rezolva problemele de somn sau insomnia

2

Lumea noastră interioară este întotdeauna atinsă de trezirea spirituaă. De aceea, câteodată avem probleme cu somnul, poate chiar insomnii.

Așa cum poate că știați deja, somnul este un lucru fundamental în viețile noastre – și dacă nu dormim destul, stările noastre mentale sunt afectate dar și modul de funcționare din timpul zilei. În câteva cuvinte, nu experimentăm viața la fel dacă nu am dormit destul.

Energia, motivația și încercările se șterg atunci când apar probleme cu somnul – inclusiv insomnia – ceea ce înseamnă că aceste probleme trebuie adresate corect.

Trezirea spirituală – Cum să scapi de dereglările de somn?

Trezirea spirituală este în mod definitiv o modalitate de a face față problemelor de somn și insomniei – nu sub forma unei soluții medicale ci printr-o formă care îți permite să pătrunzi adânc în sinele tău interior și, în final, să-ți găsești pacea.

Cu toate că aceste tehnici nu sunt întotdeauna soluția pentru problemele legate de somn și insomnie, mai ales în cazurile în care dereglările sunt serioase și este nevoie de o stabilizare a modelelor de somn pentru a intra în procesul de trezire, dar în orice caz înseamnă mai multă bunăstare interioară.

Deci, cum putem vindeca problemele legate de somn, schimbări și insomnie cu ajutorul trezirii spirituale?

Iată o listă a celor mai comune dereglări legate de somn și modalitățile de vindecare:

1. Schimbări intense de energie

Adevărul este că, o trezire spirituală are loc numai atunci când există o schimbare în fluxul energetic. De aceea, faza inițială de tranziție se schimbă – asemenea ruperii unui baraj.

Acum, chiar dacă nu ești extrem de sensibil sau nu simți fluxurile masive de energie, atunci când vine vorba despre dereglările de somn, ai putea să simți totuși oboseală în fiecare zi. Schimbările în fluxurile de energie sunt menite a ajuta în cazul dereglărilor de somn, având un impact direct prin intermedeiul energiei.

Totuși, ar trebui să fii conștient de faptul că și în cazul în care dormi normal, există momente în care poți fi extrem de obosit, extenuat sau epuizat n ciuda faptului că nu faci nimic deosebit. Există mai multe soluții la această problemă – lucrând atât pe termen scurt dar și lung. Cel mai bun mod de a face față schimbărilor intense de energie sau al schimbărilor de stare interioară este meditația.

Oprind informațiile media și concentrându-te pe sinele interior, găsirea păcii în liniște și conectarea la conștiință vor crea o creștere a nivelului de energie, ceea ce te poate ajuta enorm după o zi lungă și extenuantă. Meditația dimineața pe de altă parte îți poate oferi o creștere a nivelului de energie, pregătindu-te pentru o nouă zi.

2. Frica și alți factori declanșatori

Dacă dereglările de somn au loc din cauza fricii, există probabil valuri și valuri de agitație și de energie neprocesată, localizate în conștiința ta. De exemplu, dacă ești supărat sau stresat pentru perioade lungi de timp în timpul zilei, răspunsul de tip ”luptă sau fugi” poate fi activ în timpul nopții, creând dereglări ale somnului. Nevoie de relaxare înaintea somnului și trecerea peste traumele profunde sunt răspunsul la aceste probleme.

Din fericire, trezirea spirituală poate fi cel mai bun de a face față acestor probleme. Mai întâi de toate, ar trebui să te oprești din a rezista tranziției. Dacă experimentezi lucruri meplăcute și te lupți cu acestea în mod conștient în fiecare zi, vei fi prins în cele din urmă de acestea. De aceea, ar trebui să te oprești puțin și să le procesezi pentru a le vindeca și pentru a crește spiritual.

Cel mai bun mod de a face aceest lucru este să îmbrățișezi ceea ce simți și să observi, fiind complet conștient de ceea ce se întâmplă. În acest fel vei schimba nevoile și vei deveni mai conștient de acestea, învățând cum să îți vindeci corpul.

3. Schimbarea modelului natural de somn

Dacă stai treaz până târziu, există destul de multe șanse ca organismul tău să se adapteze la aceststil de viață, iar corpul tău să facă și el acest lucru, ceea ce crează probleme cu somnul, mai ales dacă trebuie să te trezești devreme.

Există multe persoane care nu dorm conform modelului lor natural de somn. Aceasta ar putea fi singura lor șansă de a învăța, de a munci sau pur și simplu să fie activi atunci când nu au timpul necesar, dar adevărul este că realinierea cu modelul natural de somn poate însemna o mai mare productivitate.

Dereglările modelelor naturale de somn pot fi variate, însă somnul prea îndelungat sau oboseala la trezire pot fi semne legate de acest tip de problemă. Soluția naturală de a rezolva aceste probleme este pur și simplu să i permiți corpului să facă ceea ce vrea, când vrea. Cu late cuvinte, dacă ești obosit și ți-e somn, ai grijă să mergi la culcare cât de repede posibil.

Dimineața sau după un timp, vei simți că ești o altă versiune a ta – gata de studiu sau de muncă mult mai productivă.

Concluzia

În final, există multe tipuri de dereglări ale somnului care apar datorită stilului nostru de viață. Unul dintre modurile în care putem să oprim asemenea dereglări este să ne îmbrățișăm mintea și coprul așa cum sunt și să ne concentrăm pe calea noastră.

Dacă propria conștiință este obosită, vei pune presiune adițională pe ea, ceea ce va conduce la mai multă negativitate și la o bunăstare dereglată. În cele din urmă, suntem cu toții ființe umane și avem nevoie să ne acceptăm întotdeauna modele naturale proprii.

sursa: Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

2 comentarii

  1. Multumesc pentru acest articol. Am nevoie sa mi recapat autonomia creierului si sufletului. Nopti grele si nedormite incep sa am din ce in ce mai multe. Sper sa gasesc o solutie.

  2. Buna Diana

    Solutii sunt si daca exista si motivatie, cu siguranta ca beneficiile se vor vedea destul de repede. In afara unui ajutor specializat, practica mindfulness, meditatia, contemplatia, rugaciunea sau mantrarea, exercitiile de tip QiKung, Tai Chi sau Yoga pot fi de un real ajutor. Intelegerea cauzelor si adresarea adevaratelor motive pentru care se manifesta asemenea experiente in viata ta pot fi iarasi motoare extraordinare pentru acea transformare interioara care sa te ajute sa te relaxezi.

    Practica pentru trezire, desi nu conduce in mod direct la aceasta, sustine pe langa acest proces interior de auto-cunoastere (care are extrem de multe beneficii) si la o sumedenie de ”efecte secundare” printre care si cel mentionat in articolul de mai sus.

    Succes!

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Regresia în vieți anterioare

În postura mea de hipnoterapeut la Aloha Healing Women de 24 de ani, au existat multe ocazii în care a...

Închide