Șapte beneficii ale amarantului

0

Amarantul este cultivat pentru frunze, ca cereală și ca plantă ornamentală. Era cunoscută de către azteci ca huauhtli, care reprezenta mai bine de 80% din consumul loc caloric în dietă. Boabele de amarant sunt măcinate și amestecate cu miere, melasă sau ciocolată pentru a crea un produs numit alegria. Iată 7 beneficii ale Amarantului: Amarantul poate fi folosit ca fel principal de mâncare. De secole, amarantul a fost folosit ca meniu principal în America. O cană de amarant conține 716 calorii și doar 3 grame de zahăr. Amarantul ajută sistemul digestiv. Amarantul este o sursă excelentă de fibre. O cană conține 13 grame de fibre dietetice. Doza recomandată

zilnică pentru bărbați este de 38 de grame și 25 de grame pentru femei. Fibrele ajută la prevenirea constipației. Amarantul ajută la întărirea oaselor. O cană de amarant conține 307 miligrame de calciu. Un adult ar trebui să consume între 1000 și 1300 de miligrame de calciu pentru a preveni osteoporoza și alte afecțiuni legate de oase. Acest mineral joacă un rol vital pentru oase puternice, sănătoase la începutul vieții dar și pentru păstrarea acestora într-o stare de sănătate mai târziu în viață. Aproximativ 99% din calciu este păstrat în oase și dinți. Amarantul ajută la producerea energiei și la protecția împotriva oxidanților. O cană de amarant conține 322 procente de mangan mineral, care este un co-factor esențial în procesul de producție a energiei a multor enzime importante, dar și în sistemele de protecție antioxidante. De exemplu, unele enzime dezmembrează radicalii liberi produși în mitocondrii (producția energiei din interiorul celulelor), iar procesele acestea au nevoie de mangan. Amarantul ajută ca fetușii să se dezvolte natural înaintea nașterii. Amarantul este o sursă excelentă de complexul de Vitamină B, precum acidul folic. Acesta este o substanță despre care se știe că ajută la formarea tuburilorneuronale și a celulelor roșii în cazul fetușilor. O deficiență de acid folic în cazul femeilor însărcinate poate conduce la nașterea unor bebeluși cu greutate sub normal sau chiar în deficiențe a tuburilor neuronale. Amarantul ajută la protejarea sistemului nervos. Vitamine precum acidul folic joacă un rol important în reglarea funcționăriu anumitor aminoacizi pe care sistemul nervos îi folosește. Studiile au arătat că un deficit al acestuia din alimentație poate conduce la creșterea nivelurilor de homocisteină, care poate fi un precursor periculos al unor boli degenerative precum Alzheimer sau Parkinson. O cană de amarant conține 40% din doza recomandată de acid folic. De asmenea, ea conține 15% din necesarul de tiamină. Tiamina asigură funcționarea lină a creierului și ajută la îmbunătățirea memoriei și a concentrării. Tiamina ajută și la eliberarea stresului și ajută la întărirea nervilor. Amarantul ajută corpul să conțină mai mult oxigen. Cuprul și fierul sunt esențiale pentru formarea noilor celule sangvine. O cană de amarant conține 82% din doza recomandată de fier și 51% din doza recomandată de cupru. O deficiență de fier poate conduce la anemie. sursa: http://www.dovemed.com/7-health-benefits-of-amaranth/?trendmd-shared=0 =0Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Anthony de Mello: Cum să iubim

Este fascinant cum cuvintele rostite, atunci când sunt impresionate de un suflet cald, cum este Anthony de Mello, devin niște...

Închide