Reflexoterapie la birou

0

Poate că mediul de la birou nu este namaste tot timpul, însă există un mod simplu prin care poți combate în mod natural oboseala, anxietatea și migrenele pentru a intra în zona Zen – fără a scoate la bătaie tămâia sau bolurile tibetane. Reflexoterapia este un tip de masaj ce implică aplicarea unei presiuni în puncte specifice de pe corp pentru a ajuta mușchii să elibereze tensiunea și să aline durerea. Frecând anumite puncte de presopunctură se crede că poți afecta alte zone din corp. Majoritatea hărților de reflexoterapie se concentrează pe zonele din palme și tălpi, ceea ce face ca această operațiune să fie simplă și discretă chiar dacă stai la birou, la muncă.

Concentrează-te, revitalizează-te și energizează-te în timpul moleșelii de supă-amiază folosind aceste șapte puncte de reflexoterapie.

Dacă nu te poți concentra pe ceea ce ai de făcut: Aplică presiune pe zona musculară a gambei, pe partea din față a piciorului, la aproximativ cinci degete sub genunchi. Apasă acest punct aproximativ un minut pentru a fi mai energizat și pentru a-ți îmbunăți capacitatea de concentrare.

Dacă te doare gâtul de la privitul la ecran: Mai întâi, ia o pauză de la munca de la calculator. Apoi găsește zona de coamă a umărului, între umăr și gât. Masând această zonă te vei relaxa imediat, iar acest punct magic de presiune te poate ajuta și în privința durerii.

Dacă simți că începe o migrenă: Oprește migrena de la început, până nu îți strică întrega zi… și ziua celorlalți, pentru că haideți să fim realiști, atunci când te doare capul ești o poamă acră. Este bine în acest caz să aplicți presiune pe câteva puncte din regiunea tâmplei pentru a lupta cu această super-durere de cap. Apăsați pe câteva puncte de deasupra și din spatele urechii, unde degetele vi se așează în mod natural în niște adâncituri ale craniului pentru a micșora simptomele de tâmple care pulsează, vederea dublă și sensibilitatea crescută la lumină.

Dacă ești nervos în legătură cu o prezentare: Noduri în stomac? Scapă de senzația neplăcută din abdomen apăsând ușor pe punctul Porții interioare – pentr a-l găsi, desenați o linie dreaptă între degetul mijlociu și arătător pe antebraț sub încheietură. Așezați trei degete de la încheietură și apoi cu degetul mare apăsați ușor imediat lângă. Activarea acestui punct te ajută să respiri mai profund și să eliberezi greața.

Dacă ți se declanșează o alergie din cauza unui parfum prea puternic: Depășește zona parfumată și fă această mișcare simplă de reflexoterapie: apasă ușor colțul interior al ochiului, imediat sub sprâncene. Inchide ochii și inspiră pe nas 30 de secunde. Repetă procedura între trei și cinci ori până influența parfumului trece.

Dacă te dor extrem de rău picioarele de la tocuri: Pantofii cu toc înalt arată foarte bine în dressing, însă pe la ora 11:00 dimineața, atunci când picioarele parcă stau gata să pice, îți aduci aminte de ce nu îi porți niciodată. Scapă de durere cu puțină terapie în puncte. Scoate-ți pantofii și găsește scobitura tălpii, la aproximativ trei degete în spatele degetului mare de la picior. Folosește-ți buricele degetelor sau o minge de tenis pentru a lucra zona – imediat cum vei face asta, vei sinmți cum gleznele și picioarele se relaxează, iar anxietatea scade și ea.

Dacă ești super-stresat: Găsește triunghiul răsturnat dintre degetul tău mare și arătător. Folosind mâna opusă, apasă puternic această zonă în timp ce respiri profund aproximatv 30 de secunde. Numit și Valea Unirii, acest punct, stimulat, relaxează tensiunea musculară și stresul.

Reflexoterapia funcționează cel mai bine dacă îți permiți cu adevărat să te concentrezi și să eliberezi tensiunea, așa că fă-ți timp să închizi ochii, să respiri profund și să bei multe fluide pe măsură ce îți lucrezi simptomele. Păstrează aceste tehnici cu tine mereu pentru data viitoare când te simți anapoda și ia-ți timpul necesar să te bucuri de aceste momente mici de grijă îndreptată către tine însuți și relaxare în timpul zilei – le meriți!

sursa: Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
De ce suntem atât de emoționali când suntem deprivați de somn

Dacă ai stat treaz până târziu în noapte, încercând să recuperezi timpul din concediu, probabil că te simți puțin nervos...

Închide