Diete pentru detoxofiere – partea 2

0

  • Viata de zi cu zi produce toxine – nu ai cum sa eviti acest lucru. “Suntem expusi la cantitati mari de toxine ce provin din poluarea atmosferei, chimicalele folosite in gospodarie, medicamente, mancare procesata si alte lucruri”, spune Isabel Clark, nutritionist holistic autorizat.  Corpul are mecanisme pentru eliminarea toxinelor, precum respiratia, transpiratia, urinarea, eliminarea gazelor dar cateodata are nevoie de un mic ajutor. continuare: http://noulpamant.ro/articole/sanatate/diete-pentru-detoxofiere-partea-1/

4. Detoxifierea de zaharuri

Scop: Abtinerea de la zahar pentru o perioada de timp poate pune capat dependentei de zahar. Ca rezultat, veti consuma mult mai putine dulciuri si veti avea mai multe energie de-a lungul zilei. De asemenea, veti slabi mult mai usor.

Durata: Variabila

“Excluderea zaharului poate crea stari de puternica emotivitate” spune Haas. Insa acesta poate fi un excelent experiment, mai ales daca simtiti ca ati ajuns sa fiti dependenti de zahar, fapt ce va poate compromite abilitatea corpului de a lupta cu bolile, facandu-va sa va simtiti apatici prin umplerea corpului cu calorii goale. Haas recomanda sa va oferiti o anumita perioada de timp in care sa evitati zaharul, dulciurile si produsele de cofetarie. Aveti grja la zaharurile ascunse in lucruri precum ketchup, dresinguri de salate sau supe la pachet. Alegeti in locul acestora, fructe (proaspete, congelate sau uscate si neindulcite), nuci, fasole, cereale integrale legume si carne slaba. Incercati aceasta dieta pentru cateva zile sau luni si si observati fiferentele.

5. Detoxifierea hipoalergenica

Scop: Vizeaza alergii si sensibilitati alimentare

Durata: pentru inceput, o saptamana

Majoritatea oamenilor nu sunt constienti de faptul ca anumite simptome fizice precum: problemele gastrointestinale, urticaria, umflaturile, mancarimile si multe altele pot fi legate de ceea ce mananca, spune Haas. Ideea din spatele acestui program de detoxifiere este de a lua o pauza de la anumite mancaruri si a studia efectele. Haas denumeste graul, lactatele, soia, zaharul, alunele, porumbul si ouale „cele sapte sensibile”. El recomanda sa le scoatem din dieta pentru o saptamana si apoi sa le reintroducem incet, pe fiecare, pentru a ne determina reactiile pe care le avem la acestea.

Alte sfaturi pentru detoxifiere:

  • Detoxifiati-va primavara, vara si toamna, atunci cand sunt disponibile mai multe produse proaspete.  „Iarna nu este in general un anotimp bun pentru detoxifiere pentru ca corpul vostru se reconstruieste mai repede decat se curata”, spune Isabel Clark.
  • Implicati-va in activitati pe care le simtiti ca va curata si va purifica. „Detoxifierea este o perioada excelenta pentru a sta acasa si a face activitati precum curatenia din dulap” spune Clark.
  • Odihniti-va bine cand va detoxifiati. Mentineti-va in forma cu exercitii usoare precum yoga si fiti atenti cu exercitiile stresante pentru ca vreti ca intotdeauna corpul dumneavoastra sa se concentreze preponderent pe curatare.
  • Asteptati-va sa fie posibil sa nu va simtiti extraordinar de bine in timpul dietei de detoxifiere pentru ca toxinele isi croiesc drum in afara corpului. Insa va veti simti mult mai bine dupa.
  • Hidratati-va bine in timpul detoxifierii pentru ca apa, in mod natural, elimina toxinele.
  • Feriti-va de orice dieta de detoxifiere in care vi se cere sa investiti in suplimente scumpe. „Curatarea este o functie naturala a corpului. Nu are nevoie de o gramada de suplimente scumpe pentru a functiona”, spune Clark.
  • Dupa ce terminati dieta, reveniti gradual la dieta normala (sau mai sanatoasa decat dieta dumneavoastra obisnuita.
  • Nu urmati nici o cura fara sa vorbiti cu medicul dumneavoastra.

sursa:

Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Calendarul Maya si procesul iluminarii – partea 1

de Carl Johan Calleman Calendarul Maya si procesul iluminarii au fost pentru mult timp privite ca doua abordari total separate...

Închide