Cinci puncte simple de presopunctură pentru anxietate

0

Te surprinzi cum intri în panică sau ești extrem de nervos înaintea unor sarcini minore, înainte să vorbești cu cineva sau atunci când este vorba despre ceva nou, ori chiar și atunci când te gândești la ceva de care îți este frică? Anxietatea te poate copleși și poate să fie obstacolul din calea fericirii tale și te poate ține departe de adevăratul tău eu. Este foarte important să îți amintești că anxietatea este doar o problemă mentală și nu o problemă de caracter, deci poate fi remediată.

Punctele de presopunctură pentru anxietate sunt extrem de eficiente și sunt cunoscute pentru abilitatea lor de a calma și pentru calitățile lor de a liniști, deci iată câteva puncte importante de presopunctură ce te vor ajuta să îți micșorezi nivelurile de anxietate, pentru caîn scurt timp aceasta să dispară complet. Încrederea are un rol important, nu-i așa?

Înainte de a începe să folosești aceste puncte de presopunctură sau masaje, este esențial să te calmezi cu ajutorul unei meditații scurte, stând pe podea cu picioarele încrucișate și coloana vertebrală dreaptă. Întinde-ți corpul bine, respiră corect și fă 2 – 3 minute de meditație. Liniștește-ți și calmează-ți corpul mai întâi și apoi treci la aplicarea acestor tehnici petru a obține cele mai bune rezultate și ca să te sii fantastic în timpul și după tratamentul de presopunctură.

1. Încheieturile de la mâini

Așează trei degete de la o mână și măsoară de la marginea de jos a palmei, pe cealaltă mână. Punctul unde ajunge cel de-al treile deget este exact în mijlocul încheieturii, acesta fiind primul nostru punct de presopunctură. Ține pentru 2 minute presiune aplicată pe acest punct și repetă pentru ambele încheieturi. Acest punct te eliberează de greață, de anxietate, de palpitații și durerile de încheituri.

2. Urechile

Urechile sunt cunoscute pentru rolul lor în auz, însă ele au și câteva funcțiuni care nu sunt atât de cunoscute. Aceasta este cea mai simplă abordare pentru că urechile nu au un punct anume unde trebuie să apeși, însă ele conțin nervi ce sunt legați direct la creier, iar aceștia te calmează instantaneu. Folosește-ți buricele degetelor mari și ale degetelor arătătoare pentru a face un masaj pe ambele părți ale urechii și ale lobului urechii pentru a elibera încet toată tensiunea și nervozitatea.

3. Spațiul dintre degetele de la picioare

Acest unct de presopunctură se găsește la două degete în spatele încheieturii dintre degetul mare și următorul, de la picioare. Apasă acest punct cu destul de multă presiune 2 – 3 minute și repetă și pentru celălalt picior. Acest punct este cunoscut pentru calmarea energiilor rapide și te va liniști instantaneu, în cazul în care există blocaje ale energiei în corp, lasându-te calm și mai puțin nervos.

4. Talpa piciorului

Acest punct de pe talpă este unul foarte important pentru relaxarea corpului și pentru efectul calmant pe care îl are. Stai cu picioarele încrucișateși trage o linie pornind de la spațiul dintre cel de-al doilea și cel de-al treile deget. TRasează această linie imaginară până ai parcurs o sitanță de aproximativ 3 degete pentru a descoperi acestpunct de presopunctură. Apasă acest punct 2 minute cu destul de multă presiune pentru a obține cele mai bune rezultate și repetă și cu celălalt picior.

5. Primul meridian al plămânilor

Acest punct se atinge ușor măsurând patru degete de la claviculă către umăr.Aplică presiune pe ambele puncte simultan 2 minute și se va elibera toată tensiunea nervoasă dar și orice rigiditate a gâtului.

Poți învinge anxietatea atunci când experimentezi armonia interioară și încrederea, reducând stresul și luând lucruile ușor,fără nicio presiune mentală. Aplicând presiune pe aceste puncte în mod regulat și oricând ai nevoie vei ajungi să faci față stărilor nervoase, stresului și anxietății. Cheia acesteiterapii este presiunea corectă în punctele corecte dar și respirația corectă în timpul exercițiilor.

sursa: https://acupressurepointsfor.com/5-simple-acupressure-points-for-anxiety-and-stress/Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Medulla Oblongata

CE ESTE MEDULLA OBLONGATA? Medulla oblongata este o porțiune din mezencefal ce controlează funcțiile autonome precum respirația, digestia, inima și...

Închide