Cinci puncte de presopunctură pentru eliberarea stresului și a anxietății

0

Presopunctura este o practică ce s-a dezvoltat cu foarte mult timp în urmă, acum 5.000 de ani. Originile sale sunt în Asia, chiar de la început, apoi fiind îmbunătățită, mereu și mereu.

Este o terapieeficientă, ușor de învățat, pe care multe persoane o folosesc în viața de zi cu zi, pentru a avea diverse beneficii asociate sănătății. Este demonstrat faptul că această terapie eliberează durerea și tensiunile, descrește nivelurile de stres, întărește sistemul imunitar și îmbunătățește circulația sangvină.

Din totdeauna aceasta a fost folosită pentru vindecare și răni emoționale, dar și pentru îmbunătățirea libidoului.

În timp ce presopunctura folosește aceleași puncte de presiune ca acupunctura, în presopunctură se folosesc presiuni diferite în locul acelor. Înainte de a-ți administra sesiunea de presopunctură, este înțelept să respiri profund și să te întinzi ușor, ca să te relaxezi și să îți permiți să fi centrat.

Ca să aplici presiune pe punctele de presopunctură, folosește-ți buricele degetelor, degetele, articulațiile, palmele sau lateralele mâinilor. Asigură-te că presiunea este fermă și că nu miști mâna. CRește încet presiunea aplicată pe acea zonă, într-un interval de trei minute. Fermitatea ar trebui să fie destul de mare astfel încât să doară puțin.

Găsește echilibrul dintre durere și plăcere prin aceste cinci puncte de presiune pentru a-ți elibera stresul și anxietatea.acupressure-point-1-pc6-300x225

Punctul 1 (Nel Guan) – Acest punct este eficient pentru înlăturarea stărilor de greață. Pentru a descoperi acest punct , măsoară trei degete pe antebraț pornind de la încheietură. În mijlocul antebrațului, în dreptul degetului mijlociu, aplică o presiune puternică, în timp ce îți rotești buricul degetului. Fă acest lucru 2 – 3 minute.

acupressure-point-2-union-valley-300x207

Punctul 2 (Union Valley) – Acest punct eliberează stresul și tensiunea. El este localizat ]ntre degetul arătător și mare. Folosind degetul arătător și mare de la cealaltă mână, apasă pe ambele fețe acest punct și aplică o presiune puternică 2 – 3 minute, în timp ce respiri profund, abdominal.

acupressure-point-3-shoulder-well-300x212

Punctul  3 (Shoulder Well) – Acest punct ajută la curgerea Qi-ului. El este localizat între umăr și baza gâtului, la aproximativ jumătatea distanței dintre ele. Dacă aplici aici presiune, te vei putea elibera de stres.

acupressure-point-4-central-treasury-2

Punctul 4 (Central Treasury) – Localizat cu aproximativ două degete mai sus de zona unde brațul se întâlnește cu pieptul, acest punct te ajută la îmbunătățirea fluxului d=sangvin și la echilibrarea emoțiilor. Aplică presiune aici 2 – 3 minute.

acupressure-point-5-heavenly-pillar

sursa: Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Minunata și ciudata artă antică Rangoli

Rangoli esteo artă tradițională indiană în care modele vibrante și colorate sunt create folosind pardoselile caselor, curțile sau chiar în...

Închide