Un exercițiu de mindfulness de trei minute

0

Exercițiile de mindfulness și meditația îți antrenează creierul să fie concentrat și calm. Având o concentrare mai bună ești mai productiv, te simți mai mult în controlul propriei vieți și ești mai fericit. Mindfulnessul conduce către niveluri mai mici de stres, ceea ce la rândul său reduce anxietatea și depresia, dar în același timp reducând și probleme fizice precum psoriazisul, durerișe cronice, hipertensiunea arterială și mute altele.

Iată un exercițiu scurt de mindfulness pentru a începe să te bucuri de tot ceea ce exercițiile și meditațiile mindfulness au de oferit. Practicați acest exercițiu ori de câte ori aveți câteva minute libere. De fapt, poți reduce întregul exercițiu la un minut sau să îl extinzi până la zece minute. Îl poți practica în tren, ăn timp ce stai la coadă sau stând în pat.

  1. Stai cu satele drept și cu capul drept. Închide ochii sau privește în jos.

  2. Începe să respiri profund. Inspiră până în partea de jos a plămânilor, în așa fel încât ți se expandează și abdomenul la inspirație și se contractă pe expirație.

  3. Acum lasă-ți resăirația să devină normală din nou și ia în consierare următoarele elemete:

    Pasul A – Conștiența. Devin-o conștient de propriul corp. Observă orice senzație corporală. Atingerea picioarelor pe podea; greutatea corpului pe scaun. Acum devin-o conștient de emoții. Observă cum te simți în acest moment. Acum devin-o conștient de gânduri. Permite-le să se nască și să treacă dacă poți. Oferă-ți în jur de un minut pentru acest pas.

    Pasul B – Respirația. Acum, adu-ți atenția către respirație. Simte întreaga mișcare înăuntru-afară a respirației pentru aproximativ un minut. Dacă poți, simte respirația în abdomen. Strânge-ți atenția în respirație și folosește-o ca pe un loc stabil unde să îți odihnești atenția.

    Pasul C – Expandare conștientă. Deschide-ți conștiența de la respirație către înregul corp. În această etapă, atenția ta este largă și spațioasă, simțind toate senzațiile corporale, cu o senzație de bunătate și curiozitate, dacă poți. Fă loc pentr toate senzațiile să fie acolo, inclusiv senzația respirației. Durata, aproximativ un minut.

sursa: Află cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Șapte condimente aromate și benefice sănătății

Piperul cayenne a ajuns pe primele pagini în august, atunci când Giselle Bundchen a declarat că acesta o ajută să...

Închide