Opt pași simpli pentru meditația Tummo

0

Tummo este o tehnică antică folosită de călugării buddhiști. Este un fel de tantra yoga, originară din Himalaya și are câteva mii de ani vechime. Această meditație este cunoscută pentru capacitatea de a arde tot felul de gânduri care sunt pline de păcat și care încurajează faptele rele! Ea va redirecționa gândurile din minte și te va ajuta să gândești bine și corect. Poți face această practică folosind trei haine ude. Ține hainele pe corpul tău gol la temperaturi joase și chiar sub zero.

De obicei, credincioșii fideli ai Buddhismului practică meditația Tummo. Există șase feluri de meditație în acest tip de credință, iar Tummo este una dintre cele mai populare. Aceasta este una dintre meditațiile care vindecă inima interioară de gândurile pline de păcat și te ajută să îți controlezi corpul de la a face lucruri rele. Dacă vei vizita vreodată o mnăstire buddhistă, cu siguranță vei învăța multe despre meditația Tummo. Pentru moment, să ne concentrăm pe ceea ce este această practică; tehnicile sale și beneficiile pentru sănătate.

Cum se practică meditația Tummo?

Meditația Tummo este o tehnică simplă și de bază ce te învață cum să respiri. Pentru a o face corect, folosește următorii pași:

1. Așează-te pe o pătură. Acum încrucișează-ți picioarele, unul peste celălalt. Mâinile pot fi așezate pe genunchi.

2. Închide ochii acum. Încearcă să te concentrezi pe tine însuți înlăturând toate gândurile greșite. Gândurile se nasc din direcții diferite și au tendința de a-ți strica mintea.Asta trebuie să eviți. Mintea ta ar trebui să fie în pace. Toate gândurile murdare și păcătoase ar trebui înlăturate.

3. Atunci când respiri, există mișcări observabile ce au loc în zona abdomenului. Acesta se mișcă ușor în sus și în jos.

4. Acum poți să continui să te concentrezi pe zona abdomenului și pe mișcările sale în timpul inspirației și a expirației.

5. Încet, începi să urci și continui să te concentrezi pe zona nărilor. Menține-ți atenția pe respirație pe măsură ce inspiri și expiri.

6. Când ai ajuns să poți să te concentrezi fără să niciun gând rău, îți poți imagina corpul ca fiind gol, în mintea ta.

7. Acum gândește-te că în mijlocul acestui balon este o lampă fierbinte. Toată căldura va fi disipată.

8. Observă cum întregul tău corp începe ușor să se încălzească.

Beneficiile pentru sănătate ale meditației Tummo:

Beneficiile pentru sănătate ale meditației Tummo sunt multiple:

  • Îți dă puterea să lupți în moduri pe care nu ți le-ai imaginat niciodată. Aceasta este bătălia minții.
  • Îți îmbunătățește puterea de concentrare.
  • Îți îmbunătățește memoria.
  • Devii mult mai calm și liniștit.
  • Îți curăță inima și îți menține corpul sănătos.
  • De asemenea, îți îmbunătățește respirația și sănătatea plămânilor.
Un exemplu surprinzător al efectelor meditației Tummo:

Există o persoană curajoasă și aventurieră, pe nume Wim Hof, supranumit și ”Omul de gheață”, datorită capacității sale inumane de a rezita frigului. El a fost primul care a alergat desculț pe gheață și are ca țintă să meargă desculț în Antarctica! Poți să îți imaginezi așa ceva? Are mai mult de 15 recorduri mondiale, toate legate de capacitatea sa de a rezista gheții. A stat scufundat într-o baie de gheață 73 de minute. Este o persoană căreia îi place să își încerce corpul la extrem, mai ales când vine vorba despre vreme rece. Chiar a avut o tentaivă de a urca pe Everest, doar în pantaloni scurți. Nu este asta o nebunie?

sursa: https://www.stylecraze.com/articles/simple-steps-to-practice-tummo-meditation/#grefAflă cum să scapi de oboseală și să-ți crești nivelul de vitalitate

Share.

About Author

Razvan este arhitect, ca si formare, un spirit-ghid, ca si chemare.

Leave A Reply

Citește articolul precedent:
Poeta poloneză laureată Nobel, Wisława Szymborska despre cum ”certitudinile ne mențin mici și puterea necunoașterii”

“Orice ar fi inspirația, ea se naște dintr-un continuu nu știu”. “Încearcă ce nu este sigur. Certitudinea poate să vină...

Închide