Browsing: Meditația

Meditația
0

Este foarte ușor să simțim că mintea noastră aleargă cu peste 100 km pe oră…

Meditația
0

Davidson a testat cei mai avansați călugări ai lui Dalai Lama, fiecare având o practică de la 15 până la 40 de ani de practică de meditație. El a măsurat undele gama emise de creierele acestora cu ajutorul unui Electroencefalogar (EEG) și a unor scanări ale creierului. Un grup de control format din 10 studenți fără experiență în meditație a fost testat în același fel după o săptămână de antrenament.

Undele gama sunt descrise fiind ”unele dintre cele mai înalte ca frecvență și cele mai importante unde cerebrale”. Producția de unde gama are loc atunci când mii de nervi acționează cuviteze extrem de mari deodată.

Meditația
0

“Va trebui să înțelegi unul dintre cele mai importante lucruri despre meditație: nicio tehnică nu conduce la meidtație. Așa zisele tehnici vechi și noile tehnici științifice de bio-feedback sunt la fel atunci când vine vorba despre meditație. Meditația nu este un produs al unei tehnici. Meditația se întâmplă dincolo de minte. Nicio tehnică nu poate merge dincolo de minte”. – Osho

Meditația
0

Chiar și o scurtă practică a meditației îi poate face pe oameni mai calmi, mai puțin stresați și mai relaxați. Cu doar 20 de minute pe zi putem resimți schimbări fizice precum o tensiune arterială mai scăzută, un puls mai scăzut, o respirația mai rară și mai profundă. Micșorarea tensiunii arteriale este direct legată de un risc mai mic de boli cardio-vasculare.

Meditația începe să își demonstreze eficiența și ca tratament pentru durerile cronice sau acute. Un experiment a demonstrat că patru zile de meditație mindfulness pot reduce în mod substanțial experiența neplăcută și intensitatea durerii celor care au practicat.

1 2 3 4